
Horti-Online
Casus
In augustus 2022 mochten wij aan de slag voor Horti Online. Handen uit de mouwen en gaan! Niet alleen onze werkwijze maar ook die van Horti-online. Geboren en getogen Westlanders met een hart voor hun werk. Doormiddel van data en hun, ja nu komt die, intuïtie bevoorden zij de groei van hun klanten. Die intuïtie zetten ze in om op een puur en eerlijk niveau te communiceren en vanuit te kern te kunnen groeien.
Ondernomen stappen:
- Online intake gesprek om hun wens duidelijk te krijgen
- Afstemming op hun bedrijf om de kern naar boven te halen
- Brainstorm voor het definiteren van de beelden
- Het uitwerken van deze beelden op een prachtige locatie
kernwaarde
Tijdens de brainstorm en de afstemming kwamen er verschillende belangrijke kernwaarde van Horti Online naar voren. Een daarvan is flexibiliteit en hun zachte manier van werken, vanuit echtheid en puurheid.
De vertaalslag
De kernwoorden zijn terug te vinden in de beelden door de bewegin die te zien is in het beeld. Deze subtiele beweging staan voor hun veerkracht en flexibiliteit van het bedrijf.
Balans in beeld
Omdat vele werkzaamheden van Horti Online datagedreven (masculine) zijn kiezen we voor een tegengeluid door zachte toegankelijke sfeer met beeld te laten zien (feminine).

En zo ziet dat er uit!


Linda denkt vooraf goed na over de foto’s, de sets, de kleuren en de sfeer
“Wij hebben met ons team van Horti Online een fotoshoot gehad met Linda. Ze denkt vooraf goed na over de foto’s, de sets, de kleuren en de sfeer. De fotosessie was super geslaagd met een mooi resultaat. We hebben voor Linda gekozen, omdat zij ook goed nadenkt over de uitstraling van de foto’s en de kern van wie wij zijn als bedrijf. Dit moet een goede match zijn en dit is zeker gelukt.“
Yvana Prins
Horti-Online
