Zichtbaarheid mét impact? Dat regel je met het Linstra Fotografie Jaarplan!

Krijg een heel jaar lang je eigen fotograaf en hou focus op je doelen!
Boek hier de intake!

“Kan jij dat niet even doen?”

Je wéét het wel, jullie marketeer moet zich eigenlijk bezig houden met strategie, coördinatie van marketingactiviteiten en jouw doelstellingen helpen bereiken. En tóch doe je het, want het is zo verleidelijk. Even dat ene dingetje tussendoor.

Maar daar blijft het niet bij. Die ‘to do- lijst’ wordt langer en langer met allerlei randzaken. Jouw strateeg wordt omgevormd tot een manusje van alles. In plaats van te werken aan het bewaken en waarmaken van je strategie, moet een marketingspecialist opeens ook tekstschrijver, vormgever en fotograaf zijn. 

Maar de grote resultaten die jij voor ogen had, blijven uit. Ja, er wordt meer getoond van het bedrijf, maar ze leveren geen langetermijnresultaat op. Het zijn beelden zonder doel en verhaal. De strategie is ondergesneeuwd door randzaken. 

Jouw strategische marketeer staat volledig uit zijn of haar kracht. Herkenbaar?

Hoe zonde is dát? En vooral, hoe kostbaar? En je lost het zó makkelijk op!



 

 

Linda
oranjesectie-onder smal

De extra handen en ogen van Linstra Fotografie leveren in no-time resultaat!

Stel je voor dat jouw marketeer weer kan uitblinken in zijn kerncompetenties en de strategie kan bewaken? Hoe snel lig je dan weer op koers? Als jouw marketeer de bestemming aangeeft, dan beloof ik de beste en snelste beeldroute erheen!

Geen geneuzel meer met snel foto’s tussendoor maken, maar uitgedachte plannen binnen no-time uitgewerkt!

Tijdens het Linstra Fotografie Jaarplan, ben ik de rechterhand van jouw marketeer. Samen verzorgen we de gehele beelduitstraling. Van website tot socialmedia en campagnes. Door deze samenwerking en met mijn verbeeldingskracht en aanpakkersmetaliteit wordt jouw gedroomde beeldstrategie eindelijk werkelijkheid!

 

Portret van Linda Straathof ter ondersteuning van tekst

Hoi!

Ik ben Linda, eigenaresse van LinStra Fotografie. Sinds 2018 werk ik voor de meest uiteenlopende bedrijven. Van logistiek tot zorg en van zorg tot IT. Bij elk bedrijf kwam dezelfde situatie naar voren. De marketeer had het te druk met to do- lijsten afvinken terwijl hij/zij was aangenomen voor de strategie. De opluchting was te voelen toen ik langs kwam. “Eindelijk iemand die meedenkt en uitvoert.”.

Die eerste shoot, daar bleef het niet bij. Ik groeide mee met het bedrijf, deed verschillende projecten en werd onderdeel van het team. Ik wist al snel, hier zit mijn meerwaarde voor elke opdrachtgever!

Als fotograaf ben ik een echte sparringpartner van marketeers; ik denk actief mee en werk samen met hen de vetste projecten uit!

Ik noem mijzelf dan ook niet voor niets “strategische bedrijfsfotografe”. Omdat ik onderdeel wordt van het team, weet ik wat er speelt binnen het bedrijf. Die kennis zet ik om naar beelden die wérken. Door gebruik te maken van een passende beeldtaal (richtlijnen voor de uitstraling), geef ik bedrijven kaders om zelf of onder mijn begeleiding door te groeien.

 

3 redenen waarom dit zo fantastisch werkt:

  • Jouw eigen beeldverhaal maakt je relevanter voor jouw doelgroep dan je concurrenten;
  • Ik groei met het bedrijf mee en kan zo vanuit puurheid unieke beelden creëren;
  • Met mij kun je snel schakelen;
  • Flexibiliteit in samenwerking contact is verzekerd! 

En weet je? Omdat ik onderdeel wordt van jullie team is alles wat we creeren 100% onderscheidend en echt helemaal júllie!

 

 

 

Dit jaartraject is perfect voor jouw bedrijf als je:

  • Een fantastische marketingstrateeg in dienst hebt✨;
  • Een goedlopend bedrijf hebt, met een geweldige dienst of tof product;
  • Voelt dat je doelgroep nóg beter mag zien wie jullie zijn;
  • Marketing hoog op de prioriteitenlijst hebt staan;
  • Al een duidelijke marketingstrategie hebt;
  • Authentiek durft te zijn!

Dit is niet voor jou als je:

  • Een startup bent;
  • Geen marketingstrategie hebt;
  • Marketing voor jou bijzaak is;
  • Eigenaar niet betrokken is bij het bedrijf.
oranjesectie-onder smal
Bedrijfsfotografie zakenman

Foto’s zijn nu meer dan alleen opvulling!

“Onze doelgroep komt nu letterlijk naar ons toe. Linda kijkt mee naar de marketingdoelen, wie je wilt bereiken, waar jouw doelgroep op aangaat en maakt zo de vertaalslag naar strategisch beeld. Door deze aanpak zijn de foto’s meer dan alleen opvulling van mijn website maar zorgen ze daadwerkelijk voor meer conversie! Heel blij met de resulataten en de samenwerking. Zeker aan te raden.”

Bouke Steemers

Eigenaar, Blue Zebra

Hoe werkt de Linstra Fotografie Jaarsamenwerking?

 

  • We trappen af met het creëren van jullie eigen beeldstrategie, gebaseerd op jullie bestaande strategische concepten!
  • Je krijgt vier compleet verzorgde fotoshoots waarin we de beeldstrategie vertalen in een beeldverhaal dat 100% aansluit bij jullie en je doelgroep;
  • Je kunt drie momenten kiezen waarop we nieuwe mijlpalen op beeld vastleggen. Bijvoorbeeld een jubileum, een nieuwe afdeling of de dag van de ondernemer (let op, hieronder valt geen evenementfotografie);
  • Tijdens 6 online Sparringcalls analyseren we de voortgang en scherpen we deze aan waar gewenst; 
  • En voor korte vragen, opmerkingen of vette nieuwe ideeën kan jij of je marketeer heel het jaar door bij mij terecht, gewoon via whatsapp! #efficiëntie!
Linstra en klant in overleg

Dit levert het Linstra Fotografie Jaarplan op!

1.

Een jaar lang mij als jullie eigen fotograaf!

Geen collega die er meer van opkijkt als ik langs kom om foto’s te maken. Ze weten wie ik ben en voelen zich dus meteen op hun gemak!

2.

Een kneitersterke beeldtaal die 100% uitstraalt wie jullie zijn en waar jullie voor staan!

Het vertrouwen van je doelgroep groeit en je verkoopcijfers groeien mee.

3.

Je loopt nooit meer achter de feiten aan.

Je beelduitstraling blijft up to date! Hapsnap werk is voor jou echt verleden tijd. Met een duidelijke visie weet jij al aan het begin van het jaar wat er komen gaat!

4.

Met éen belletje is het geregeld!

Doordat wij elkaar door en door kennen weten we al met een paar woorden wat er nodig is. Een belletje is genoeg om nieuwe ideeën in gang te krijgen.

5.

Geen gehannes met extra facturen of nieuwe offertes.

Eén voorstel aan het begin van het traject en jij bent voorzien. Communicatie gaat snel en flexibel. Heerlijk toch?!